KSIEGOWOSC

Usługi administracyjno-biurowe wykonywane są w biurze firmy lub na miejscu u Klienta.


Podatkowa księga przychodów i rozchodów:


  • rejestracja dowodów księgowych w księdze przychodów i rozchodów

  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku VAT

  • przygotowanie deklaracji PIT i VAT.

  • przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.

  • przygotowanie deklaracji PIT i VAT.

  • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych do Urzędów Skarbowych oraz Urzędów Statystycznych

  • sporządzanie sprawozdań z transakcji wewnątrzunijnych i eksportowych

  • wyprowadzanie zaległości

  • sporządzanie deklaracji INTRASTAT

  • bieżące informacja w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą

  • pomoc przy zakładaniu, przekształcaniu i likwidowaniu firm



Księgi rachunkowe:



  • przygotowanie polityki rachunkowości i zakładowego planu kont

  • rejestracja dowodów księgowych w księdze rachunkowej

  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku VAT

  • sporządzanie sprawozdań z transakcji wewnątrzunijnych i eksportowych

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia.

  • sporządzanie deklaracji podatkowych

  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych do Urzędów Skarbowych oraz Urzędów Statystycznych

  • wyprowadzanie zaległości

  • sporządzanie deklaracji INTRASTAT

  • pomoc przy zakładaniu, przekształcaniu i likwidowaniu firm

  • bieżące informacja w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą



Ryczałt:



  • prowadzenie ewidencji przychodu

  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku VAT

  • sporządzanie sprawozdań z transakcji wewnątrzunijnych i eksportowych

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych

  • sporządzanie deklaracji podatkowych

  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych do Urzędów Skarbowych oraz Urzędów Statystycznych

  • wyprowadzanie zaległości

  • prowadzenie ewidencji wyposażenia

  • bieżące informacja w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą


Informacje i dokumenty przekazywane są w dogodnej dla Klienta formie:



  • pocztą elektroniczną,

  • faksem,

  • kurierem,

  • osobiście.